Skip to main content
  • Zastrzeżenie karty
  • Zastrzeżenie karty

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady.  Można to zrobić telefonicznie lub  osobiście w placówce Banku, która  wydała kartę.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    •  (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

     

    Szanowni Państwo,

    w dniu 18.12.2024r. od godz. 22:00 do godz. 24:00 w związku z pracami serwisowymi będzie niedostępna usługa Express Elixir oraz przelewy BLIK na telefon. 

    Przepraszamy za utrudnienia.

     godziny otwarcia 24 grudnia godziny otwarcia 31 grudnia

    Znajdziesz nas też tutaj