Skip to main content
  • Zastrzeżenie karty
  • Zastrzeżenie karty

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady.  Można to zrobić telefonicznie lub  osobiście w placówce Banku, która  wydała kartę.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    •  (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

     

    Szanowni Państwo,

    informujemy, iż w dniach:

    22.02.2025 od godz. 21:00 do godz. 23:00

    23.02.2025 od godz. 20:00 do godz. 21:30

    24.02.2025 od godz. 00:01 do godz. 03:00

    prowadzone będą prace serwisowe. W podanym okresie mogą wystąpić przerwy w obsłudze transakcji kartami Visa i MasterCard.

    Dodatkowo w dniu 24.02.2025 od godz. 00:01 do godz. 03:00 mogą wystąpić przerwy w obsłudze w bankomatach Banku.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Znajdziesz nas też tutaj