W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady. Można to zrobić telefonicznie lub osobiście w placówce Banku, która wydała kartę.
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 01
Zastrzeżenia kart dla Klientów
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.