-
Podpis elektroniczny
Jeden certyfikat - wiele zastosowań
Zapewne większość miała już okazje docenić, jak w istotny sposób wymiana informacji za pośrednictwem Internetu ułatwia komunikację, oszczędza czas, a przede wszystkim obniża koszty działalności firm. Podpis elektroniczny to krok dalej. To już nie tylko wymiana czystej informacji, ale potwierdzonej co do autentyczności dokumentu i tożsamości nadawcy.
Podpis elektroniczny daje możliwość załatwienia wszystkich formalności związanych z prowadzeniem działalności bez potrzeby wychodzenia z biura, czy z domu.
Dzięki e'podpisowi oszczędzasz czas i pieniądze, ponieważ nie musisz stać w kolejkach urzędów, a dodatkowo nie musisz dojechać do nich.
Podpis elektroniczny, zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 18.09.2001r. o podpisie elektronicznym, jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.
Podpis elektroniczny to oszczędność czasu i pieniędzy – ponieważ zamawiasz go w domu i odbierasz w swoim Banku, bez konieczności udawania się po niego do Instytucji zlokalizowanej poza miejscem zamieszkania.
Koniecznie podpisz się elektronicznie!
DLA KOGO?
- przedsiębiorcy
- posiadacze rachunków bankowych i nie posiadający w ABS Banku żadnych rachunków
- stali i nowi Klienci ABS Banku
Aby kupić zestaw wystarczą dwa proste kroki:
- podpisanie umowy na świadczenie usług certyfikacyjnych w wybranej placówce ABS Banku i wypełnienie wykazu osób upoważnionych do otrzymania certyfikatów
- odebranie przygotowanych zestawów do składania e-podpisu
PO CO?
Bank udostępnia Klientom zestawy do podpisu elektronicznego w postaci:
- certyfikatu kwalifikowanego, mającego zastosowanie w szczególności do:
- elektronicznych rozliczeń z ZUS-em (Płatnik)
- składania e-deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego
- pozyskiwania wypisów elektronicznych z Krajowego Rejestru Sądowego
- wymiany dokumentów z urzędami administracji publicznej
- zawierania umów cywilno-prawnych
- podpisywania faktur elektronicznych
- udziału w aukcjach elektronicznych
- podpisywania wniosków do GUS RG-1, RG-2
- certyfikatu niekwalifikowanego, służącego głównie do podpisywania i szyfrowania dokumentów elektronicznych, w tym:
- szyfrowania i podpisywania poczty e-mail oraz dokumentów elektronicznych
- uwiarygodnienia tożsamości użytkownika w sieci Internet
- autoryzacji dokumentów elektronicznych
- wymiany dokumentów z kontrahentami zagranicznymi (niekwalifikowany podpis elektroniczny o zasięgu globalnym zgodne ze standardem Web Trust)
- uwierzytelnienie subskrybenta w systemach IT oraz aplikacjach WWW
- systemów jednokrotnego logowania
Zapraszamy do naszych placówek!
Pracownicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji.