-
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikację Nasz Bank (dla Android) należy pobrać ze sklepu Google Play lub aplikację ABS Bank z App Store (dla iOS) lub poprzez zeskanowanie poniższego kodu QR Code.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelew QR
- zakładanie i likwidacja lokat
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji
Bezpieczeństwo
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
Ważne:
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
- pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
- zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
- bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
- bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji
Korzyści Klienta:
- mobilność - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
- wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
- mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
- satysfakcja korzystania z usług banku
Szczegóły dotyczące aplikacji Nasz Bank znajdziesz w przewodnikach: