Każdego dnia zmieniamy się dla Państwa dostarczając rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług bankowych. Ostatnim tego przykładem jest aplikacja mobilna NASZ BANK, która zyskała wiele nowych funkcjonalności, a także BLIK, który już 8 lipca br. możecie uruchomić w swojej aplikacji mobilnej.
Dlatego też zatwierdzono zmiany do Regulaminu rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych. Regulamin zacznie obowiązywać z dniem 8 lipca 2021r. Dla wszystkich Klientów, którzy podpisali umowę ramową o prowadzenie rachunków bankowych przed datą wejścia w życie zmian, jego postanowienia zaczną obowiązywać z dniem 8 września 2021r. lub z dniem wyrażenia zgody na nowe brzmienie obowiązującego Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych w ramach uruchomienia usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej.
Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych - pobierz
W związku z powyższymi zmianie ulega Taryfa opłąt i prowizji ABS Banku Spółdzielczego dla Klientów Indywidualnych - pobierz
Więcej szczegółów na temat Usługi BLIK znajdziesz tutaj.
Odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami uzyskają Państwo w placówkach ABS Banku:
- Oddział Andrychów, ul. Krakowska 112, tel. (33) 870 41 72
- Oddział Wieprz, ul. Centralna 3, tel. (33) 875 50 31
- Oddział Oświęcim, ul. Kościelna 1, tel. (33) 844 72 00
- POB w Osieku, ul. Główna 125, tel. (33) 845 82 38
- POB w Polance Wielkiej, ul. Długa 61, tel. (33) 848 82 93
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami. Wierzymy, że spotkają się one z Państwa uznaniem.