Blokowanie i odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
Zablokować dostęp do systemu Internet Banking możesz poprzez:
- trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła na www.absbank24.pl
- telefonicznie w godzinach pracy banku Kontakt ABS Bank Spółdzielczy
- osobiście w jednostce Banku - lista placówek na Kontakt ABS Bank Spółdzielczy
- wysłanie wiadomości SMS z numeru telefonu, na który przesyłane są kody do autoryzacji transakcji - o treści bi#identyfikator na numer +48 661 001 870
- wysłanie wiadomości SMS z dowolnego numeru telefonu - o treści bi#identyfikator#PESEL na numer +48 661 001 870
Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej:
- osobiście w jednostce Banku – w przypadku zablokowania przez wiadomość SMS
- osobiście w jednostce Banku – gdy zablokowano dostęp poprzez błędne podanie hasła
BLOKADA I ZASTRZEŻENIE KART PŁATNICZYCH
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku (tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50)
- internetowo w portalu www.kartosfera.pl
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA
- osobiście lub telefonicznie w placówce naszego Banku
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA
- w aplikacji mobilnej Nasz Bank
Odblokowanie kart płatniczych:
- osobiście w jednostce Banku lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej - tylko w przypadku blokady czasowej
- osobiście w jednostce Banku lub za pośrednictwem bankowości internetowej - jesli chcemy złożyć wniosek o nową kartę w przypadku jej uprzedniego zastrzeżenia