Aktualizacja danych osobowych
Dlaczego aktualizacja Twoich danych osobowych jest tak istotna?
Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe, możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług Banku.
Jeśli uznamy, że na koncie doszło do niepożądanych zdarzeń, będziemy mogli szybko skontaktować się z Tobą.
Dbanie o aktualność Twoich danych jest naszym wspólnym celem.
Dlaczego warto?
- Dokument tożsamości
Tylko aktualny dokument tożsamości umożliwia nam zrealizowanie Twoich dyspozycji. Nie ryzykuj utraty możliwości swobodnego bankowania – pamiętaj o wyrobieniu na czas nowego dokumentu tożsamości i poinformowania nas o nim.
- Adres e-mail
To najwygodniejszy sposób kontaktu, dzięki któremu możemy Ci przekazywać ważne informacje. Powiesz, że nie potrzebujesz żadnych wiadomości od Banku? To nie takie proste - są informacje, które Bank jest zobowiązany Ci przekazać (np. informacje o zmianach w regulaminie). Nie mając Twojego adresu e-mail musimy je przesyłać w formie papierowej. To niepotrzebne zużywanie papieru, dłuższy czas dostarczania korespondencji, brak pewności, że przesyłka trafi wprost do Twoich rąk i zapełnianie skrzynki na listy. Poczta elektroniczna jest pozbawiona tych wad.
Akceptacja zgód marketingowych pozwoli nam na przesyłanie Tobie informacji o nowych produktach lub usługach, które aktualnie znajdują się w ofercie Banku – a może, któraś z nich przykuje szczególnie Twoją uwagę?
- Kontakt telefoniczny
Bezpieczeństwo Twoich środków to najważniejsza sprawa. Jednak bez posiadania Twojego aktualnego numeru telefonu nie będziemy mogli o nie zadbać należycie. Jeżeli np. zgubisz kartę płatniczą i w związku z tym zaobserwujemy niepokojące transakcje na Twoim koncie, będziemy mogli się z Tobą skontaktować tylko pod warunkiem, że wskazałeś nam aktualny numer telefonu.
Dodatkowo autoryzacja SMS czynności dokonywanych na Twoim rachunku, odbywają się tylko jeżeli w Banku zarejestrowany został aktualny numer telefonu.
- Adres korespondencyjny
Wydaje Ci się, że nie jest to istotna informacja. Ale zastanów się, w jaki sposób przekażemy Ci nową kartę płatniczą, jeżeli poprzednia utraci ważność, a Ty nie podałeś w Banku aktualnego adresu do korespondencji? Pamiętaj – zmieniając adres korespondencyjny należy zgłosić ten fakt również do Banku.
Jak zaktualizować swoje dane?
- W placówce Banku.
- W bankowości internetowej Zakładka Wnioski → Aktualizacja danych osobowych