Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje.
Sobota 22.06.2024r. w godz. 06:00-12:00
FUNKCJONALNOŚĆ/ USŁUGA
|
JAKIE OGRANICZENIA WYSTĄPIĄ W USŁUGACH?
|
Moje ID |
Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego
do autoryzacji takich czynności jak
np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
|
BLIK - transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu |
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach. |
Przez cały weekend od 21.06.2024r. godz. 17:00 do 24.06.2024r. godz. 06:00
FUNKCJONALNOŚĆ/ USŁUGA |
JAKIE OGRANICZENIA WYSTĄPIĄ W USŁUGACH? |
BLIK – przelewy na telefon |
Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon. |
Przelewy Elixir |
Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych. |
Transakcje walutowe |
Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. |
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee |
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+. |
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.