Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 18-20 listopada 2022r. nastąpi informatyczna integracja systemów ABS Banku Spółdzielczego i Banku Spółdzielczego w Wilamowicach, które już od 30 września br. funkcjonują pod marką ABS Bank Spółdzielczy. Jest to ostatni etap procesu łączenia obu Banków.
W związku z planowaną integracją informatyczną, w weekend 18-20 listopada 2022r. usługi ABS Banku oraz BS w Wilamowicach, w tym bankowość elektroniczna, będą niedostępne. W trakcie łączenia systemów karty płatnicze Klientów będą działać na podstawie sald z 18 listopada 2022r. z godziny 12:00. BLIK nie będzie dostępny. W tym czasie nie będą funkcjonować bankomaty ABS Banku.
Dołożymy wszelkich starań, aby działania konsolidacyjne postępowały systematycznie i bez zakłóceń. Jednocześnie uprzejmie prosimy o zaplanowanie i realizację ważnych operacji online w tym terminie z odpowiednim wyprzedzeniem. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
1. Rachunek bieżący – ten sam numer konta
Z dniem 21 listopada 2022r. z rachunków bankowych będzie można korzystać tak samo, jak wcześniej. Nie zmieni się jego numer.
2. Karta płatnicza – zachowuje ważność i działa bez zmian
Jeżeli posiadają Państwo kartę debetową wydaną do konta założonego w dawnym BS w Wilamowicach – po integracji informatycznej nadal zachowuje ona swoją ważność i funkcjonalność.
W dniach 18-20 listopada karty płatnicze będą działać na podstawie sald z 18 listopada 2022r. z godziny 12:00. W tym czasie nie będą dostępne bankomaty ABS Banku.
3. Oszczędzanie – kontynuacja
Po integracji systemowej terminowe lokaty oszczędnościowe założone w dawnym BS w Wilamowicach przekształcą się na lokaty z analogicznym okresem lokowania w ABS Banku.
4. Kredyty – ten sam numer konta do spłaty, warunki bez zmian
Proces integracji informatycznej pozostanie bez wpływu na aktualne warunki kredytu oraz na numer konta, na które przekazują Państwo comiesięczne raty. Umowa kredytowa, jaką Państwo posiadają, jest nadal wiążąca, a wszelkie terminy z niej wynikające nie ulegają zmianie.
5. Zmiana serwisu bankowości internetowej na ABS24 / ABS 24 BIZNES
Z dniem 18 listopada 2022r. nie będzie można korzystać już z serwisu online.bswilamowice.pl. W tym zakresie rekomendujemy wcześniejsze zlecenie ważnych przelewów online.
W dniu 21 listopada 2022r. umożliwimy Państwu logowanie w systemie bankowości internetowej ABS24 / ABS 24 BIZNES. – wraz z dotychczasową historią Państwa rachunku – na stronie https://www.absbank24.pl. Do bankowości będzie można logować się dotychczasowym hasłem i identyfikatorem - NIE PODAWAJ GO NIKOMU!
6. Korzystanie z Profilu Zaufanego –koniecznie należy zmienić dostawcę tożsamości w ustawieniach PZ
Jeśli korzystacie Państwo aktualnie z usług Profilu Zaufanego, uwierzytelniając się poprzez bankowość internetową online.bswilamowice.pl, to w terminie do 20 grudnia 2022r. należy koniecznie zmienić dostawcę tożsamości w swoim Profilu Zaufanym na stronie pz.gov.pl – zgodnie z załączoną instrukcją.
Instrukcja - pobierz
7. Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank – należy pobrać nową aplikację ABS Banku o tej samej nazwie
Po integracji informatycznej – tj. od 21 listopada 2022 r., dla Klientów Oddziału w Wilamowicach będzie dostępna tylko aplikacja mobilna Nasz Bank. Oznacza to konieczność odinstalowania dotychczasowej aplikacji mobilnej i zainstalowanie aplikacji pobranej ze sklepu Google Pay (dla Androida) lub App Store (dla systemu iOS). Klienci ABS Bank nie mają potrzeby dokonywać jakiejkolwiek zmiany w tym zakresie.
Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i zapraszamy do dalszej współpracy.
Ze swojej strony pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by działania konsolidacyjne postępowały systematycznie, w sposób płynny i jak najmniej odczuwalny dla Klientów naszych Banków. Szczegółowe informacje na temat zmian można uzyskać:
- w Oddziale w Wilamowicach pod numerem (33) 845 71 44
- w Centrali ABS Banku Spółdzielczego pod numerem (33) 870 41 40
Z poważaniem,
Zespół ABS Banku