Skip to main content

BLIK w Twojej aplikacji mobilnej

08-07-2021

Każdego dnia zmieniamy się dla Państwa dostarczając rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług bankowych. Ostatnim tego przykładem jest aplikacja mobilna NASZ BANK, która zyskała wiele nowych funkcjonalności, a także BLIK, który już 8 lipca br. możecie uruchomić w swojej aplikacji mobilnej.

Dlatego też zatwierdzono zmiany do Regulaminu rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych. Regulamin zacznie obowiązywać z dniem 8 lipca 2021r. Dla wszystkich Klientów, którzy podpisali umowę ramową o prowadzenie rachunków bankowych przed datą wejścia w życie zmian, jego postanowienia zaczną obowiązywać z dniem 8 września 2021r. lub z dniem wyrażenia zgody na nowe brzmienie obowiązującego Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych w ramach uruchomienia usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej.

Więcej szczegółów na temat Usługi BLIK znajdziesz tutaj.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami. Wierzymy, że spotkają się one z Państwa uznaniem.

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w dniu 2 grudnia br. (poniedziałek) od godz. 00:00 do godz. 04:00 będą prowadzone prace serwisowe. W tym czasie pojawią się przerwy w realizacji transakcjami kartami Visa i Mastercard, w bankomatach naszego Banku.

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Znajdziesz nas też tutaj