Skip to main content

BLIK w Twojej aplikacji mobilnej

08-07-2021

Każdego dnia zmieniamy się dla Państwa dostarczając rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług bankowych. Ostatnim tego przykładem jest aplikacja mobilna NASZ BANK, która zyskała wiele nowych funkcjonalności, a także BLIK, który już 8 lipca br. możecie uruchomić w swojej aplikacji mobilnej.

Dlatego też zatwierdzono zmiany do Regulaminu rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych. Regulamin zacznie obowiązywać z dniem 8 lipca 2021r. Dla wszystkich Klientów, którzy podpisali umowę ramową o prowadzenie rachunków bankowych przed datą wejścia w życie zmian, jego postanowienia zaczną obowiązywać z dniem 8 września 2021r. lub z dniem wyrażenia zgody na nowe brzmienie obowiązującego Regulamin rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych w ramach uruchomienia usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej.

Więcej szczegółów na temat Usługi BLIK znajdziesz tutaj.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami. Wierzymy, że spotkają się one z Państwa uznaniem.

Szanowni Państwo,

w dniu 18.12.2024r. od godz. 22:00 do godz. 24:00 w związku z pracami serwisowymi będzie niedostępna usługa Express Elixir oraz przelewy BLIK na telefon. 

Przepraszamy za utrudnienia.

 godziny otwarcia 24 grudnia godziny otwarcia 31 grudnia

Znajdziesz nas też tutaj