Polityka prywatności aplikacji mobilnej
- Aplikacja umożliwia dostęp do usług ABS Banku Spółdzielczego
(zwanego dalej Bankiem) z urządzenia mobilnego.
- Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na
jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki
Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z
urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w
Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym
dostępem Klienta do usług w Banku.
- Bank nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą
świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób,
które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój
rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej
- pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych
osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację
konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych
pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta
Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być
pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one
krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich
wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia
Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy
nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez
opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.